Herbestelling plaatsen?

KLANTENSERVICE

  • Hoe bestellen bij Metaltis?

    Kopen

    Bestellen doe je door bij het product van je keuze op de knop ‘Bestel’ te klikken. Dit leid je naar de pagina “Winkelwagen”. Door op de knop ‘Bestel’ te klikken staat je bestelling nog niet vast en kan je nog altijd terugkomen op je keuze.

    Winkelwagen

    In je winkelwagen krijg je een overzicht van de producten van je keuze. Hier kan je indien nodig de hoeveelheid aanpassen. Je kan er ook probleemloos het product weer verwijderen of doorgaan met winkelen.

    Kortingscode

    Beschik je over een promotie- of kortingscode dan kan je deze hier verzilveren.

    Verzendingskosten

    Om te weten hoeveel de verzendingskosten zullen bedragen, vul je je gegevens in. De verzendkosten worden dan opgeteld bij de prijs van je geselecteerde producten. Geen verrassingen bij het afrekenen.

    Doorgaan naar kassa

    Is je bestellijstje compleet, dan klik je op ‘Doorgaan naar kassa’. Hier kan je gegevens kwijt voor factuur- en verzendadres, kies je je betaalwijze en controleer je je bestelling. De bestelling is pas definitief nadat je op de knop ‘Plaats uw bestelling’ hebt geklikt.

  • Kan ik mijn goederen gratis afhalen bij Metaltis?

    Plaatst u een bestelling online, dan kan u er voor kiezen om uw pakket zelf gratis af te halen in ons hoofdkantoor - Zwaarveld 33 te Hamme. Opgelet, Metaltis heeft geen winkel en verkoopt enkel en alleen online. Uw bestelling moet dan ook altijd geplaatst worden via www.metaltis.com.

    Wat moet u hiervoor doen?

    Bij het afrekenen vult u in het invulveld bij 'Kortingsbon' de code GRATISAFHALING in (hoofdletters - 1 woord). Klik vervolgens op de knop 'Korting verrekenen'. U zal zien dat de verzendkosten worden gereduceerd naar 0 euro.

    Na ontvangst van betaling maken wij graag een afspraak met u. Bel ons via 078 353 556 of mail naar info@metaltis.com.

    Graag tot dan!

  • Hoe registreren en waarom?

    Een account aanmaken neemt slechts enkele minuutjes in beslag. De voordelen?

    • U vult slechts 1 maal uw gegevens in. Bij een volgend bezoek of een nieuwe bestelling bespaart u heel wat tijd
    • U geniet van kortingen en voordelen. Schrijf u in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze promoties of outlet acties
    • U heeft een overzicht van uw bestellinghistoriek. Handig als u een product wil bijbestellen
    • U blijft op de hoogte van uw bestelling. Ook via mail houden wij u op de hoogte van de status van uw bestelling.
    • Uw gegevens worden goed beschermd. Al uw gegevens worden discreet behandeld en niet doorgegeven aan derden. Lees hier ons privacybeleid

    Wil u zich nu registreren? Klik hier.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestellingen opvolgen?

    Je kan op elk moment de status van je bestelling volgen in de rubriek "Mijn Metaltis" > "Mijn bestellingen". Daar krijg je een overzicht van al je bestellingen. Via e-mail houden wij je op de hoogte van elke stap in het verzendproces nadat je bij Metaltis een bestelling hebt geplaatst.

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

    Persoonlijke gegevens kan je makkelijk bijwerken via Mijn Metaltis. Hier kan je inloggen op je persoonlijke account en je gegevens zoals contactgegevens, facturatieadres, leveringsadres, inschrijving op de nieuwsbrief etc.... ten alle tijde aanpassen.

  • Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

    Bij Metaltis heeft u steeds 14 dagen bedenktijd om uw aankoop terug te sturen. De verzendkosten voor retour zijn voor rekening van de klant. Gaat het om een foute levering, dan neemt Metaltis de kosten op zich. Enige waar u moet op letten is het volgende:

    Termijn

    Uw bestelling moet teruggezonden worden binnen de 14 kalenderdagen, met de leveringsdatum als referentie.

    Staat van het artikel

    Metaltis kan uw retourzending enkel aanvaarden wanneer de artikelen en de verpakking intact en in originele staat zijn. Enkel niet gebruikte en onbeschadigde artikelen in de originele, onbeschadigde doos of verpakking worden geaccepteerd.

    Wanneer Metaltis de geretourneerde artikelen in goede staat ontvangt maken wij het verschuldigde bedrag over op uw rekening. U ontvangt hierover bericht via e-mail.

    OPGELET! Maatwerk wordt niet teruggenomen.

  • Wat moet ik doen om mijn bestelling terug te zenden?

    Om uw bestelling terug te zenden, gaat u naar www.metaltis.com/mijnmetaltis.

    • Ga naar het overzicht van uw bestellingen en klik op ‘Details’ van de bestelling die u terug wenst te sturen
    • Rechts bovenaan ziet u een link ‘Bestelling retourneren’. Wanneer u hierop klikt opent zich uw retourdocument
    • Druk het retourdocument af en vul alle gegevens zo volledig en duidelijk mogelijk in
    • Voeg het retourdocument toe aan het pakket van uw retourzending
    • Zend uw pakket naar Metaltis – Zwaarveld 33 – 9220 Hamme. U kan hiervoor terecht in elk postpunt of iedere pakketdienst van uw keuze*

    * Verzendkosten voor retour zijn voor rekening van de klant. Mocht het gaan om een foute levering, dan neemt Metaltis uiteraard de verzendkosten op zich.

    U heeft geen account aangemaakt bij uw bestelling? Download hier het retourdocument.

  • Hoe lang blijft mijn bestelling geldig?

    Nadat u uw bestelling heeft geplaatst blijft deze 30 dagen geldig. Heeft Metaltis na 30 dagen nog geen betaling ontvangen, dan wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. U wordt hierover op de hoogte gehouden via e-mail.

  • Welke betaalopties biedt Metaltis?

    Bij Metaltis betaalt u steeds in alle veiligheid. Vooruit betalen via overschrijving of vlot en snel via beveiligde online diensten? Met een betrouwbare betalingspartner als Ogone/Ingenico kan u op beide oren slapen. 

    Bij Metaltis kan u kiezen om te betalen met BANCONTACT/Mister Cash - 
VISA -
Mastercard
 - Maestro - American Express - iDEAL - ING Homepay - CBC online - Belfius Direct Net - KBC Online -
PayPal en overschrijving.

  • Welke maatregelen neemt Metaltis voor een veilige betaling?

    Alle online betalingen gebeuren via Ogone, marktleider op gebied van online e-commerce betalingen. Ogone garandeert een 100% veilige afhandeling.



    Alle transacties gebeuren steeds via een firewall-beveiligde site, rechtstreeks tussen Ogone en de koper. Noch Metaltis, noch derden krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien. Alle transacties gaan via geëncrypteerde lijnen via Ogone onmiddellijk naar uw vertrouwde financiële instelling.



    Ogone verifieert de geldigheid van uw kaart, toegangsrechten van uw kredietkaart en kaartnummer. Is alles ok, dan geeft Ogone dit door aan Metaltis en wordt de betaling uitgevoerd.
    Is de betaling in orde, dan bevestigen wij meteen uw bestelling en gaan we over tot verwerking.

  • Ik heb een dringende bestelling. Hoe pak ik dit best aan?

    Metaltis verwerkt uw bestelling na ontvangst van betaling. Heeft u een dringende bestelling, dan raden wij aan online via Bancontact te betalen.

    Online betalen met Bancontact heeft tal van voordelen maar is vooral veel sneller. De verwerking van een gewone overschrijving kan 1 tot 3 dagen duren.

    Bij een overschrijving via Bancontact krijgen zowel u als Metaltis onmiddellijk een betalingsbevestiging. Veiligheid is steeds gegarandeerd.

     

    Toch liever overschrijving/overboeking?

    Bij een dringende bestelling kan u ook steeds een print screen van de betaling of ander betaalbewijs zenden naar info@metaltis.com. Bij ontvangst van het betaalbewijs wordt uw order meteen verwerkt.

  • Hoe betaal ik online met Bancontact?

    Om online te betalen via uw vertrouwde bank, dient uw bank op deze dienst aangesloten te zijn. Dit is echter bij de meeste banken het geval.

    Wat heb je nodig

    • Digipass: uw identificatiemiddel gekregen van uw bank om online bankverrichtingen uit te voeren
    • Uw bankkaart

    Stap 1: Plaats uw bestelling
    Stap 2: Selecteer als betaalwijze ‘Bancontact’
    Stap 3: Vul uw gegevens in:

    • naam in van de kaarthouder (naam die op uw bankkaart staat)
    • uw kaartnummer: dit is de 17-cijferige code naast CARD (niet uw rekeningnummer)
    • vervaldatum (maand en jaar vermeld op de voorkant van uw bankkaart)

    Stap 4: U wordt doorverwezen naar uw vertrouwelijke online banking omgeving
    Stap 5: Volg de instructies op het scherm
    Stap 6: Na de betalingsbevestiging van uw bank krijgt u van Metaltis een e-mail om te confirmeren dat wij uw betaling hebben ontvangen

    KLAAR! Wij verwerken meteen uw bestelling.

  • Waarom moet ik BIC en IBAN gegevens doorgeven voor terugbetaling?

    IBAN en BIC zijn een gestandaardiseerde structuur voor bankrekeningnummers binnen de Europese Unie. Om terugbetalingen te kunnen uitvoeren naar al onze klanten in de Benelux hebben wij IBAN en BIC bankrekeningnummers nodig. Je kan je IBAN en BIC gegevens terugvinden op je bankafschriften, opvragen via online banking of je kan contact opnemen met je bank en deze gegevens opvragen.

  • Wat is de levertermijn als ik een bestelling plaats bij Metaltis?

    Bestelling van voorraadartikelen

    Bestelt (en betaalt) u een voorraadartikel voor 11 u, dan worden uw goederen nog dezelfde dag verzonden. Voor leveringen in België ontvangt u de (week)dag erna al uw pakketje. Voor leveringen in Nederland mag u rekenen op 2 werkdagen.

    Bestelling van maatwerk

    Een hele reeks Metaltis producten worden voor u op maat gemaakt in ons atelier. Plaatst u vandaag een bestelling voor de middag, dan wordt uw bestelling de dag erna verzonden tenzij het gaat om grote aantallen, speciaal ontwikkelde producten of indien wij uitzonderlijk te maken krijgen met een overbezetting van onze productiecapaciteit. In dat geval houden wij u - indien gewenst - op de hoogte van de levertermijn.

    Voor bestellingen die maatwerkproducten en voorraadartikels combineren, geldt de levertermijn voor maatwerk. Op die manier betaalt u nooit extra verzendkosten.

    Bestellingen > 30 kg

    Bestelt u een pakket > 30 kg / pallets / lengteartikelen, dan worden de artikelen geleverd via trucktransport en houden wij u op de hoogte van de levertermijn. Op voorwaarde van beschikbaarheid van de artikelen wordt diezelfde week alles verzonden. Dit kan steeds in samenspraak met onze klantendienst (info@metaltis.com).

    Hoe weet ik wat een voorraadartikel is en wat niet?

    Is het niet duidelijk of het gaat om maatwerk of voorraadartikels of twijfelt u over de levertermijn, dan kan u steeds contact opnemen via info@metaltis.com.

    Wij helpen u graag verder!

Uw voordelen
  • Steeds de beste prijs!
  • Gekeurde kwaliteit
  • 14 dagen vrijblijvend op zicht
  • Veilig betalen
  • Maatwerk mogelijk
Onze klanten
  • Zwarte spanbanden met zwarte ratels...onzichtbaar voor de decors van onze theaterproducties. Super!
    ★★★★★
  • Dag na mijn bestelling lagen de sleepkabels al op mijn bureau. Straf. Goed bezig. Bedankt!
    ★★★★★
  • Super dienst!
    ★★★★★
  • Nog nergens een betere prijs gezien voor hijsbanden op maat. Altijd dik in orde!
    ★★★★★
  • Hartelijk dank voor de voortreffelijke service!
    ★★★★★
  • Helemaal top, is zelfs vandaag al aangekomen. Super bedankt!
    ★★★★★
  • Zeer tevreden met jullie snelle en doelgerichte service!
    ★★★★★
  • De goede service bij mijn vorige bestelling veiligheidsmessen heb ik erg op prijs gesteld.
    ★★★★★
  • Wij zijn zeer content met de prettige en zeer snelle oplossing van de maandagmorgen spanbanden.
    Als mensen ons gaan vragen zullen wij zeker aan uw bedrijf refereren.
    ★★★★★
  • Productie op maat
    Maatwerk is vakwerk

    Metaltis biedt een ruim standaard assortiment. Bent u toch op zoek naar een specifiek materiaal, een speciale maat of bijzondere combinatie? Metaltis denkt graag met u mee. Samen met het ervaren productieteam van partnerbedrijf Tiscotex gaan we op zoek naar een oplossing op maat. Uw idee is onze uitdaging. Vragen? Aarzel niet en neem contact op.

     

  • Rechtstreeks van fabrikant
    Geen omwegen bij Metaltis

    Geen omwegen. Geen tussenstappen. Particulier, aankoopverantwoordelijke of zelfstandig ondernemer? Bij Metaltis koopt iedereen rechtstreeks. Uw voordeel? U bent zeker van de beste kwaliteit aan de scherpste prijs. Ons voordeel? Wij houden steeds een vinger aan de pols bij onze klanten. Dat helpt ons om steeds verder te werken aan nog betere service en kwaliteit. Uw mening is onze motivatie.

     
  • Deskundig advies
    Ervaren team van specialisten

    Metaltis vertrouwt op een ervaren team van specialisten. Al onze producten worden zowel in eigen huis als door externe instanties getest op kwaliteit. U heeft een vraag of bent op zoek naar iets specifieks? Wij helpen u graag. Geheel vrijblijvend. Uiteraard. Neem alvast een kijkje in onze FAQ rubriek. Daar vindt u heel wat praktische antwoorden op uw vragen.

     
  • Klanten
    Ontdek ons assortiment

    Metaltis heeft een heel uiteenlopend klantenbestand. Van ladingzekering voor truckers en transportfirma’s, over hijsmateriaal voor aannemers en bouwspecialisten tot omsnoeringsband voor inpakkers. Kijk even om u heen. De gordel in uw wagen, de boord van uw tapijt, de sjorband in uw koffer en de slackline van uw kids? Geweven band is overal. Ontdek ons assortiment!

     

Vragen? Advies nodig?

Contacteer ons 24/24 via het contactformulier of bel op

0032 (0)78 353 556

ma - do: 9 u tot 16.30 u

vrij: 9 u tot 14.30 u

Uw contactgegevens

  • Reload captcha